Case study:

Jak budujemy rozpoznawalność marki BeautyNova

Firma BeautyNova z Łodzi skupia się na sprzedaży produktów do gabinetów kosmetycznych i gabinetów medycyny estetycznej. Zajmuje się także szkoleniami. Od dwóch lat doradcy internetowi WeNet prowadzą kampanię SEO dla strony beautynova.pl.

Sprawdź case study i dowiedz się, jak zwiększyliśmy rozpoznawalność marki Pani Lucyny Sodol.

CEL KAMPANII SEO

  • zwiększyć ruch na stronie,
  • dotrzeć do większej liczby klientów,
  • zbudować lepszą rozpoznawalność marki,
  • poprawić wyniki sprzedaży.
Zabiegi pielegnacyjne twarzy

DZIAŁANIA

Audyt strony internetowej
Audyt strony internetowej
Na początku przeanalizowaliśmy stronę beautynova.pl, aby rozpoznać elementy: działające dobrze, wymagające uwagi oraz te, które trzeba pilnie naprawić.
Optymalizacja techniczna
Optymalizacja techniczna
Wprowadziliśmy wszystkie niezbędne zmiany w strukturze strony. Przetestowaliśmy prędkość wyświetlania i sprawdziliśmy responsywność.
Linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne
Linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne
Poprawiliśmy linkowanie w obrębie strony beutynova.pl i zadbaliśmy o wartościowe linki z innych miejsc w sieci: katalogów NAP i wizytówki Google Moja Firma.
Optymalizacja treści
Optymalizacja treści
Zajęliśmy się analizą słów kluczowych na stronie. Przygotowaliśmy jakościowe teksty oraz zadbaliśmy o optymalizację meta danych i nagłówków (H1-H6).

OPUBLIKOWANE TREŚCI W LICZBACH

Nasi copywriterzy napisali i opublikowali dla BeautyNova:

24
artykuły związane z branżą kosmetyczną
22
poradnikowe posty na firmowym blogu
48
krótkich postów w Google Moja Firma

Wyszukiwarka Google pozytywnie ocenia strony, które cyklicznie publikują pomocne i unikalne treści. Najnowsza aktualizacja Helpful Content potwierdza tę tendencję.

https://beautynova.pl/
https://beautynova.pl/pl/i/Szkolenia-kalendarz/17
https://beautynova.pl/pl/blog
https://beautynova.pl/pl/basket
https://beautynova.pl/
https://beautynova.pl/pl/i/Szkolenia-kalendarz/17
https://beautynova.pl/pl/blog
https://beautynova.pl/pl/basket
https://beautynova.pl/
https://beautynova.pl/pl/i/Szkolenia-kalendarz/17
https://beautynova.pl/pl/blog
https://beautynova.pl/pl/basket

EFEKTY DZIAŁAŃ SEO

Lepsza widoczność marki

Od początku naszej współpracy strona beautynova.pl pojawia się wynikach wyszukiwania TOP3 (kolor zielony na wykresie), TOP10 (pomarańczowy) i TOP50 (niebieski) znacznie częściej.

Lepsza widoczność marki

Na wykresie wyraźnie widać, jak wartościowe treści wpływają na poprawę widoczności strony w organicznych wynikach wyszukiwania. Od początku publikacji tekstów naszych copywriterów w 2021 roku obserwujemy zadowalające wzrosty.

Większy ruch na stronie

To, dlaczego ruch organiczny jest tak ważny, widać na kolejnym wykresie, który pokazuje, że klienci najczęściej wchodzą na stronę beautynova.pl z bezpłatnych wyników wyszukiwania.

Większy ruch na stronie
Wzrost średniej pozycji fraz monitorowanych

Firmy walczą o wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania na słowa kluczowe związane z ich działalnością. Słowa kluczowe to te hasła, które klienci najczęściej wpisują w wyszukiwarkę, by znaleźć ofertę z danej branży.

Dla BeuatyNova są to na przykład: „hurtownia kosmetyczna online”, „preparat do laminacji rzęs” czy „hurtownia kosmetyków profesjonalnych”.

Wykres poniżej przedstawia średnią pozycję wszystkich monitorowanych przez nas fraz dla hurtowni kosmetycznej beautynova.pl.

Wzrost średniej pozycji fraz monitorowanych
STRONA ZAPROJEKTOWANA Z MYŚLĄ O WSZYSTKICH URZĄDZENIACH

Jak pokazuje nasz raport, responsywność, czyli przystosowanie witryny do różnych szerokości ekranu, ma duże znaczenie. Niemal 4-krotnie więcej użytkowników odwiedziło beautynova.pl przy użyciu smartfona niż komputera stacjonarnego.

Telefon
10670
Tablet
72
Komputer
2735