Case study:

Caramba! Ta firma jest lepiej widoczna online!

Przedstawiamy firmę Caramba Mamma, która zajmuje się produkcją i sprzedażą ubrań dla dzieci. W ofercie sklepu internetowego znajdziemy modę dla maluchów, przedszkolaków oraz nastolatków, a także dorosłych.

Pani Karolina Mikołajczyk, właścicielka firmy Caramba Mamma, powierzyła nam rozwój Marketingu Lokalnego swojej firmy.

Już teraz możesz poznać historię naszej współpracy!

Caramba! Ta firma jest lepiej widoczna online!
Karolina Mikołajczyk Klientka WeNet

CELE WSPÓŁPRACY:

  • zwiększyć rozpoznawalność firmy,
  • umocnić przyjazny wizerunek,
  • zwiększyć ruch na stronie,
  • pozyskać wartościowe kontakty.
dzieci

KLUCZOWE DZIAŁANIA

Rozwój wizytówki Google Moja Firma

Ubrania dla dzieci Caramba mamma
Business woman

Dlaczego wizytówka Google Moja Firma jest ważna dla biznesu?

Wizytówka Google Moja Firma (ang. Google My Business – GMB lub Profil Firmy w Google) to często pierwsze miejsce spotkania klienta z daną działalnością.

To tutaj:

  • odwiedzający znajdują najważniejsze informacje o firmie (np. godziny otwarcia, dane kontaktowe czy adres strony WWW),
  • dostępne są wskazówki dotyczące lokalizacji z możliwością wyznaczenia trasy,
  • klienci mogą zostawiać komentarze i przyznawać gwiazdki, którymi później sugerują się kolejni użytkownicy,
  • właściciele firm poznają zachowania klientów dzięki szczegółowym statystykom odwiedzin.
Założenie wizytówki na pkt.pl

Stworzyliśmy dla Pani Karoliny wizytówkę w popularnym katalogu firmpkt.pl, aby poszerzyć możliwość nawiązywania nowych kontaktów.

Założenie wizytówki na pkt.pl
Business man

Dlaczego warto być w katalogach firm?

Obecność w wartościowych katalogach firm wpływa pozytywnie na rozwój firmy:

  • zwiększa widoczność,
  • poszerza grono odbiorców,
  • poprawia pozycje w Google,
  • buduje zaufanie.
Opracowanie pokazu wideo w serwisie YouTube

Przygotowaliśmy pokaz z muzyką, który prezentuje ofertę firmy Caramba Mamma.

case-study-video

Czy wideo marketing jest skuteczny?

84%
Specjalistów od marketingu przyznaje, że treści wideo pomogły im w pozyskiwaniu klientów
85%
Osób deklaruje, że chciałoby oglądać więcej filmów przygotowanych przez firmy
86%
Przedsiębiorców wykorzystuje materiały wideo jako narzędzia marketingowe

Źródło: Wyzowl. Wideo Marketing Statistics 2023

OPINIA KLIENTKI

Karolina Mikołajczyk

Właścicielka firmy Caramba Mamma

Współpracę z firmą WeNet oceniam bardzo dobrze. Kontakt z opiekunem mojej działalności jest sprawny. Kiedykolwiek mam pytanie, otrzymuję wyczerpującą odpowiedź. Jestem również na bieżąco informowana o nowych usługach, projektach wdrażanych przez WeNet, które mogą wpłynąć na rozwój mojej pracy, wizerunku oraz dostęp do dużego grona klientów.

Szeroki wachlarz narzędzi wspierających reklamę w mediach pozwala również mojej działalności na otwarcie się na kolejnych odbiorców i łatwy kontakt z moją firmą. Wizytówka oraz filmik stworzone przez pracowników WeNet są ładne i wyczerpują najważniejsze informacje na temat Caramba Mamma. Polecam WeNet za profesjonalizm pracy, słowność oraz kreatywność i szeroki pakiet usług wpływających na widoczność mojej działalności w Internecie.