Szanowni Państwo,

informujemy, że z dniem 29 lutego br. Grupa Semergy, w której skład wchodzą spółki: Sunrise System, Artefakt, Grupa TENSE, Semahead i Widzalni.pl, dołączyła do WeNet Group S.A. Dotychczasowe warunki współpracy wynikające z podpisanych umów nie ulegają zmianie. Jednocześnie zapewniamy, że priorytetem naszych działań jest kompleksowa i profesjonalna obsługa naszych Klientów oraz dostarczenie wysokiej jakości rozwiązań dla ich biznesów. W przypadku pytań prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta.

Zarząd WeNet Group S.A.

article background

Jak pisać teksty SEO?

Jak pisać teksty SEO?

Czy wiesz, że treści, które publikujesz na swojej stronie WWW, wpływają na jej pozycję w Google? Okazuje się, że tworzenie wysokiej jakości zawartości to jedna z kluczowych praktyk pozycjonowania. Dawno minęły jednak czasy, gdy przeładowanie artykułu słowami kluczowymi wystarczało, by zdobyć widoczność w sieci. Dziś wyszukiwarka promuje wpisy, które spełniają wytyczne i są wartościowe dla odbiorców. Tylko, jak je stworzyć? Przeczytaj artykuł i przekonaj się, jak pisać teksty SEO. Poznaj zasady skutecznego copywritingu.

SEO SEO

SEO copywriting – co to jest i dlaczego jest ważny?

Każda firma, która przenosi swoją działalność do Internetu, chce znaleźć się, jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. W końcu to w wielu przypadkach najskuteczniejszy sposób, aby docierać do nowych klientów online. Pierwszym krokiem powinna być zawsze strona internetowa, o której pozycję w Google należy zadbać poprzez pozycjonowanie.

Trudno jednak walczyć o lepszy ranking bez wysokiej jakości treści. Ta zaś nie może być już wyłącznie ciekawa i merytoryczna, ale musi też zostać wysoko oceniona przez roboty Google. Tworzenie tekstów atrakcyjnych dla użytkowników i wartościowych dla wyszukiwarki to sztuka, którą znamy pod pojęciem SEO copywritingu.

Zgodnie z jego regułami – bez względu na to, czy tworzysz artykuły blogowe, treści na stronę WWW czy opisy produktów do sklepu internetowego – musisz zadbać o to, aby teksty odnosiły się do Twojej oferty, przyciągały uwagę użytkowników, spełniały wytyczne Google oraz w atrakcyjny sposób odpowiadały na zapytania. Podstawą jest więc angażująca zawartość, ciekawy temat, prawidłowa optymalizacja oraz atrakcyjna forma publikacji.   

Wiesz już, co to jest SEO copywriting, ale czy zdajesz sobie sprawę, jakie korzyści może przynieść Twojej działalności? Otóż pisanie wysokiej jakości treści:

  • wspiera skuteczne pozycjonowanie strony WWW, 

  • kształtuje wizerunek firmy jako eksperta w branży,

  • tworzy zaangażowaną społeczność wokół marki,

  • promuje ofertę i zwiększa rozpoznawalność biznesu,

  • generuje większy ruch w firmowej witrynie internetowej,  

  • przyciąga uwagę i umacnia relacje z potencjalnymi klientami,

  • zwiększa sprzedaż produktów i usług oraz zyski przedsiębiorstwa,   

Wszystkie te korzyści możesz zapewnić sobie zupełnie bez wysiłku – wystarczy, że powierzysz założenie i poprowadzenie firmowego bloga doradcom internetowym WeNet. To specjaliści w swoich działaniach – przygotują wysokiej jakości teksty SEO związane z branżą, w której działasz, aby wzmocnić pozycję kluczowych dla Ciebie fraz.

Zrób audyt SEO

Co to jest tekst SEO, czyli jak pisać treści przyjazne wyszukiwarkom?

Czy wiesz, że internauci skrolują zwykle tylko 50-60% strony WWW? A jeśli nie znajdują tam odpowiedzi na swoje zapytanie, to udają się pod inny adres. Tak wynika z danych serwisu UX Myths. Taki sposób konsumowania treści przez użytkowników sprawił, że kluczem do pozyskiwania nowych odbiorców stały się teksty SEO.

Jak już wiesz, tego rodzaju artykuły, to treści pisane w taki sposób, aby osiągnąć jak najlepszą widoczność w wynikach wyszukiwania. Właśnie tym różnią się od zwykłych publikacji – teksty SEO są nie tylko wartościowe dla użytkowników, ale również poprawnie zoptymalizowane pod Google. To o tyle ważne, że to właśnie wyszukiwarka łączy Twoją stronę z odbiorcami, którzy w sieci szukają informacji o produktach i usługach.

Skuteczny copywriting opiera się więc już nie tylko na umiejętnościach językowych czy atrakcyjnym dobrze tematów, ale również na znajomości zasad SEO. Warto przy tym pamiętać, że Google często aktualizuje swoje algorytmy, więc musisz być na bieżąco i śledzić zmiany wytycznych. Aby przekonać do siebie wyszukiwarkę oraz klientów, należy więc zainteresować się trzema kluczowymi zjawiskami.

1. Topical Authority

Jednym z niezwykle ważnych czynników rankingowych jest wartościowa treść. Ideą mocno związaną zaś z wysokiej jakości zawartością stron internetowych jest Topical Authority. Według jej założeń Google lepiej pozycjonuje w wynikach wyszukiwania witryny, które udostępniają wpisy tematycznie związane z określoną branżą.

Można więc z całą pewnością stwierdzić, że wspomniana idea mocno wpłynęła na tworzenie contentu (treści) pod SEO stron WWW. Aby uzyskać wysokie Topical Authority, należy pisać rzetelnie, odpowiadać na popularne zapytania użytkowników, wyczerpująco opisywać temat, promować wartościową wiedzę i wykorzystywać słowa kluczowe. Warto przy tym stosować przypisy, które wskazują źródła podanych informacji oraz wyjaśniać trudne pojęcia.  

2. Topic Clusters, czyli klastry tematyczne

Wiesz już, że na Twój sukces w SEO składa się m.in. wartościowy content. Atrakcyjny copywriting, to jednak dla Google za mało – musisz pomyśleć również np. o uporządkowaniu treści na stronie WWW. Zacznij wdrażać więc podejście znane, jako Topic Clusters. Dobrze zorganizowana struktura tzw. klastrów tematycznych wokół konkretnego zagadnienia pozwoli Ci zwiększyć widoczność witryny w sieci.  

Zgodnie ze wspomnianą ideą musisz stworzyć stronę główną bogatą w wartościową treść. Publikowane w tym miejscu teksty SEO powinny zawierać atrakcyjne wezwania do działania oraz popularne frazy kluczowe związane z branżą. Taką zawartość należy natomiast rozwijać o treści powiązane – rozwiązujące problemy i wątpliwości internautów, wyczerpujące podejmowany temat, pogrupowane według kategorii oraz połączone linkowaniem wewnętrznym.

3. E-A-T

Wysoka jakość – to właśnie ona cechuje strony internetowe, które wyświetlają się w Top 10 rankingu wyszukiwarki. Ale co to właściwe oznacza? Otóż jak się okazuje, roboty Google oceniają witryny, kierując się przy tym zasadą E-A-T. Jest to akronim od trzech angielskich słów: Expertise (specjalizacja), Authoritativeness (autorytet) oraz Trustworthiness (wiarygodność).

Dla twórców treści jest to o tyle ważne, że zgodnie z tą zasadą teksty SEO powinny:

  • opierać się na sprawdzonych źródłach oraz specjalistycznej wiedzy przekazywanej przez ekspertów lub osób ściśle z nimi współpracujących;

  • wzbudzać zaufanie wyszukiwarki oraz użytkowników (jest to szczególnie ważne w przypadku stron e-commerce);

  • być unikalne i pokazywać autorytet witryny w danej dziedzinie np. poprzez poziom prowadzonej dyskusji.

Jak widzisz, pisanie treści przyjaznych wyszukiwarkom nie należy do najprostszych zadań. Zdobycie statusu eksperta w branży mogą ułatwić Ci doradcy internetowi. Specjaliści rozumieją i podążają za trendami. Mają przy tym ogromne doświadczenie i wiedzę. Wszystko to pozwoli im stworzyć dla Ciebie content dopasowany do Twojej branży. Zapewniamy, że znajdzie się on wysoko w wynikach wyszukiwania. Chcesz dowiedzieć się więcej? Wejdź na WeNet.pl i zamów darmową konsultację.   

Sprawdź, jak Google ocenia Twoją stronę >>>

Jak tworzyć teksty SEO? Zasady skutecznego copywritingu

Wiesz już, że podstawowym celem tekstów SEO jest przekonanie do siebie zarówno wyszukiwarki, jak i potencjalnych klientów. Nadal nie znasz jednak zasad, jak tworzyć treści internetowe, które znajdą się wysoko w wynikach wyszukiwania. Sprawdź nasze wskazówki, dzięki którym czytelnicy chętnie wrócą pod Twój adres WWW, a roboty Google ocenią stronę jako wartościową. Oto podstawy skutecznego copywritingu.

1. Zacznij od rzetelnego researchu 

Wiesz już, że teksty SEO to nic innego jak wartościowa treść w atrakcyjnej formie, która wspiera optymalizację stron internetowych pod kątem zapytań z Google. Pisze się je w szczególności z myślą o potrzebach użytkowników, którzy w Internecie wyszukują informacji o produktach i usługach. Aby trafić do takich odbiorców, musisz postawić na dobry research.   

Jeśli zastanawiasz się, jakie treści zainteresują internautów, to w poszukiwaniu inspiracji i tematów możesz sięgnąć po takie źródła jak np.:

  • publikacje własne oraz konkurencji,

  • narzędzia Google i podpowiedzi wyszukiwarki,

  • media społecznościowe i fora internetowe m.in. Quora,

  • podręczniki, kursy, szkolenia online czy wydarzenia branżowe,

  • programy do wyszukiwania słów kluczowych np. Senuto czy Ahrefs,

  • recenzje produktów i usług czy komentarze oraz zapytania użytkowników.

Nie zapominaj, że pomysł na tekst to absolutna podstawa – w końcu Twoje publikacje mają wzbudzać zainteresowanie i pobudzać do działania. Stawiaj na tematy, które dotyczą Twojej oferty oraz poruszaj wątki, na których się znasz. To ułatwi Ci dotarcie do grupy docelowej i przyczyni się do wzmocnienia świadomości marki w sieci.

2. Przeprowadź analizę i dobierz słowa kluczowe

Z pewnością zdajesz sobie sprawę, że celem wszelkich działań podejmowanych w ramach pozycjonowania jest osiągnięcie przez stronę WWW wysokiej pozycji na określone słowa kluczowe, które wpisują użytkownicy. Dlatego, jeśli masz już pomysł na tekst, to w kolejnym etapie musisz przeprowadzić analizę fraz.

To właśnie zapytania stanowią punkt styku między witryną a użytkownikiem poszukującym treści, które odpowiedzą na jego potrzeby. Zadbaj więc o odpowiedni dobór słów kluczowych – od ogólnych (szerokich pojęć np. „fryzury”), przez frazy long tail (uzupełniające wyszukiwany termin np. „fryzury ślubne dla blondynek”), po semantyczne (synonimy i wyrazy bliskoznaczne np. „upięcia na ślub”). 

Podczas researchu możesz przeprowadzić jeszcze analizę konkurencji, która już wyświetla się wysoko w rankingu. Pamiętaj jednak, że właściwy dobór słów kluczowych nie wystarczy – musisz je jeszcze odpowiednio zastosować w tekstach SEO. Rób to jednak z umiarem i naturalnie. Pamiętaj, aby frazy pojawiły się nie tylko w treści, ale również w tytułach i nagłówkach.   

3. Pisz merytorycznie, ale dla ludzi

Znasz już kilka zasad i wiesz, że treści SEO powinny wzbudzać zaufanie, promować użyteczną wiedzę, opierać się na sprawdzonych źródłach i zawierać słowa kluczowe. Wartościowe artykuły muszą być więc unikalne, merytoryczne i zgodne z wytycznymi. Wszystko po to, aby zdobyć wysokie miejsca w rankingu wyszukiwarki.

Jak jednak przekonać do siebie również użytkowników sieci? Poza wspomnianym już cechami atrakcyjnej treści musisz jeszcze dopasować formę komunikatów do odbiorców. Świetnie sprawdzi się w tym celu język korzyści. Dzięki niemu przedstawisz, jak oferowane przez Ciebie produkty lub usługi mogą odpowiedzieć na potrzeby internautów. Pamiętaj przy tym, że klienci chcą kupić rozwiązanie, a nie towar.   

Ponadto tworząc skuteczne teksty SEO, musisz stosować konkrety, działać na wyobraźnię i odwoływać się do emocji. Zadbaj też o poprawność językową, unikaj trudnych terminów oraz długich bloków tekstowych. Weź pod uwagę, że możesz zachęcić odbiorców do dalszej lektury, jeśli postawisz na prosty i zrozumiały język. 

4. Zwróć uwagę czytelnika – atrakcyjne tytuły i wstęp

Pozostając w temacie angażujących tekstów dla użytkowników – z pewnością zgodzisz się ze stwierdzeniem, że chwytliwy tytuł to absolutna podstawa. Jak się również okazuje, to właśnie on zwraca uwagę i sprawia, że czytelnicy chcą przeczytać więcej. Nie zapominaj jednak, że nagłówki powinny nie tylko zaciekawiać, ale również informować.

Chcesz, aby Twoje teksty miały atrakcyjne tytuły? Skorzystaj więc z popularnych schematów, które sprawdzą się w przypadku różnorodnych treści. W nagłówkach możesz zastosować m.in.: 

  • liczby np. „7 wskazówek, jak pisać teksty SEO”,

  • rankingi np. „Top 10 najpopularniejszych artykułów w sierpniu”,

  • pytania np. „Jak pozycjonować strony internetowe w Google?”,

  • instrukcje np. „Sprawdź, jak stworzyć atrakcyjny content. Poradnik krok po kroku”. 

Kolejnym elementem, bez którego nie może obejść się atrakcyjny tekst SEO, jest wstęp (lead). To miejsce, w którym musisz przekazać czytelnikom w sposób jasny i zwięzły, co znajdą w dalszej części artykułu. Możesz tego dokonać poprzez różne środki stylistyczne np. analogie, metafory czy łamanie stereotypów.  

5. Zadbaj o atrakcyjne formatowanie

Nie wspomnieliśmy o tym wcześniej, ale musisz mieć na uwadze, że użytkownicy potrafią obecnie już w kilka sekund ocenić, czy chcą dalej czytać tekst internetowy. Nie miej złudzeń –  w tak krótkim czasie odbiorcy zwracają przede wszystkim uwagę na formę. Dlatego tworząc treści, musisz pamiętać o odpowiednim formatowaniu. Na szczególną uwagę zasługują przede wszystkim poniższe elementy:

  • przejrzysty i logiczny podział treści na akapity,

  • dopasowana do miejsca publikacji długość tekstu,

  • ułożone hierarchicznie nagłówki H1-H6 uzupełnione frazami kluczowymi,

  • wyróżnienia w tym m.in. boldowanie, listy, wypunktowania,

  • unikalne materiały wizualne np. video, zdjęcia oraz infografiki.

Pamiętaj, że Twoim głównym celem jest przekonanie użytkownika, aby pozostał dłużej na stronie internetowej. Im łatwiej znajdzie w tekście poszukiwane informacje, tym większa szansa, że zapozna się z Twoją ofertą lub wykona pożądane działanie np. wypełni formularz. Atrakcyjna forma tekstu może to zadanie zdecydowanie skrócić i uprościć.   

6. Poprawnie zoptymalizuj tekst SEO

Wspominaliśmy już, że tworząc teksty SEO, należy kierować się wytycznymi wyszukiwarki. Pamiętaj więc, że zoptymalizowane artykuły czy opisy muszą być unikalne – zapomnij więc o kopiowaniu! Stawiaj na systematyczną publikację nowych treści oraz aktualizuj starsze wpisy. Ale w szczególności zadbaj o poniższe elementy, aby wesprzeć skuteczne pozycjonowanie stron:

  • poprawne meta dane – przygotuj zawierające słowa kluczowe i zachęcające do interakcji meta title (tytuł umieszczany w sekcji <head> strony WWW) oraz meta description (krótki opis kierowany w szczególności do odbiorców) o odpowiedniej długości, dzięki którym poinformujesz wyszukiwarkę oraz użytkowników o zawartości danego tekstu SEO;

  • zoptymalizowane grafiki – uzupełnij przygotowane treści o odpowiednio opisane i opatrzone atrybutami ALT (tekstem alternatywnym) zdjęcia, tak aby tego rodzaju elementy graficzne mogły pojawić się w zakładce „Google Grafika”;

  • linkowanie wewnętrzne – pomóż robotom Google oraz odwiedzającym poruszać się po Twojej stronie internetowej poprzez zastosowanie w sposób naturalny i z umiarem linków w obrąbie witryny.   

Nie zapominaj przy tym o przejrzystych adresach URL. Linki do Twoich tekstów powinny być w miarę krótkie oraz zawierać słowa kluczowe. Dzięki temu będą się dobrze prezentować np. w mediach społecznościowych i poinformują użytkowników o tym, czego dotyczy artykuł.

seo

Jakich błędów unikać, kiedy tworzysz treści SEO?

Wiesz już, jakie elementy wspierają SEO content. Dla utrwalenia tych ważnych zasad, zobacz spis niewłaściwych praktyk. Wystrzegaj się ich, a zyskasz przyjazny odbiór Twoich materiałów.

Nadmierne zagęszczenie słów kluczowych w artykule lub opisie

Dawno, dawno temu był zwyczaj pisania tekstów maksymalnie nasyconych frazami kluczowymi. Freelancerzy tworzyli tzw. precle za grosze w krótkim czasie. Oczywiście tego typu treści nie wnosiły specjalnej wartości dla odbiorcy strony internetowej. Miały jeden cel: przyciągnąć roboty Google. Sukcesem było trafić na wysokie pozycje w wyszukiwarce. To jednak mijało się z innym, jeszcze ważniejszym priorytetem, jakim było pozyskanie nowych użytkowników witryny, czyli potencjalnych klientów.

Dziś algorytmy Google są bardziej wymagające. Wyróżniają wyłącznie wartościowe treści, to znaczy takie, które odpowiadają na potrzeby czytelników. Słowa kluczowe są dla Ciebie wskazówkami. Służą do tworzenia artykułów i opisów adekwatnych do zapytań w wyszukiwarce. Prowadzenie bloga, który odpowiada na pilne potrzeby odbiorców jest dla Ciebie korzystne z dwóch powodów. Po pierwsze, budujesz widoczność. Po drugie, zyskujesz miano eksperta, a tym samym wzbudzasz zaufanie wśród potencjalnych konsumentów.

Pomijanie długoogonowych słów kluczowych

Podczas wyboru fraz kluczowych należy kierować się ich popularnością. Statystyki informują o potrzebach w Twojej branży, na które Ty możesz reagować. Nie ignoruj jednak tzw. słów z długim ogonem, czyli takich, które składają się z większej liczby wyrazów. Użytkownicy często wpisują rozbudowane zapytania. Dłuższe frazy są mniej konkurencyjne, co warto wykorzystać. Treści na Twojej stronie internetowej powinny jasno wskazywać, czym się zajmujesz i co oferujesz. Ogólną frazą będzie: „firma budowlana”, a szczegółową – „firma budowlana w Olsztynie”. Dzięki zapytaniom long tail dotrzesz do bardziej niszowej grupy osób, ale też o bardziej sprecyzowanych oczekiwaniach.

Niewłaściwy dobór fraz kluczowych

Innym błędem jest użycie słów kluczowych związanych z:

  • tematem innym niż główne zagadnienie artykułu,

  • branżą inną niż Twoja.

Może to utrudniać indeksację robotom wyszukiwarek. Jeden artykuł poświęć jednemu tematowi. Zrób listę słów kluczowych, które powinny znaleźć się w tekście. Frazę główną najlepiej jest umieścić na początku. Następnie postaraj się rozbudowywać temat, przy wykorzystaniu nagłówków. Dobrze jest przeprowadzić analizę słów kluczowych stosowanych w branży. Podejrzyj, jak Twoja konkurencja wykorzystuje copywriting SEO. Poza tym nie zaleca się umieszczania na stronie fraz, które wskazują na zupełnie odrębną branżę. To wprowadza niepotrzebne zamieszanie.

Brak linkowania wewnętrznego w tekście

Jeśli chcesz, żeby Twoja witryna internetowa była widoczna w wyszukiwarce, nie możesz zapominać o linkowaniu wewnętrznym. Artykuł powinien zawierać anchor, czyli podlinkowany fragment tekstu, który kieruje do innego materiału na blogu. To ważna praktyka, która powoduje, że Google myśli: ta strona dostarcza dużą wartość użytkownikowi, musimy mu ją pokazać! Oczywiście linkowanie należy dobierać adekwatnie do tematyki tekstu, by utrzymać spójność.

Brak meta danych i powtarzanie tytułu

Prowadzisz bloga, ale nigdy nie przygotowujesz meta title i meta description? Tracisz punkty w rozgrywce o wysokie pozycje w wyszukiwarce. Pamiętaj: główne słowo kluczowe powinno znaleźć się w title, najlepiej na samym początku. Nigdy nie powielaj title z tytułem tekstu na stronie. To nie sprzyja pozycjonowaniu.

Jeśli chodzi o meta description, Google nie zawsze je pokazuje. Zamiast niego często podczytuje fragment ze strony. Mimo to warto pisać opis do wyszukiwarki. Błędem jest pomijanie w nim głównej frazy kluczowej. W tej krótkiej części musisz zachęcić użytkownika do odwiedzenia Twojego serwisu. Nie ignoruj jej potencjału.

Pisanie bez planu i struktury tekstu

To, czego na pewno nie lubią internauci i roboty Google, to chaotyczne treści bez czytelnej struktury. Nie jest łatwo opracować wysokiej jakości artykuł. Nie pisz nigdy ad hoc tego, co przyjdzie Ci do głowy. Skup się na Twoim odbiorcy. Artykuł wymaga jasnej formy, podziału na akapity, wydzielone tematycznie śródtytułami. Co daje Ci plan? Przede wszystkim porządek. Łatwiej czyta się tekst, który opiera się na konkretnym zamyśle autora. Zastanów się, co właściwie chcesz przekazać czytelnikowi, a następnie przygotuj krótki brief. To uprości Ci dalszą pracę, jaką jest już sam proces pisania.

Niestosowanie śródtytułów

Internauci skanują treści w Internecie. Wpisują hasło w wyszukiwarce, a potem szukają szybkiej odpowiedzi. Nie mają czasu, ani ochoty przebijać się przez ciągły blok tekstu. Śródtytuły są dla nich jak drogowskaz. Wiedzą, gdzie się kierować, by uzyskać potrzebne informacje. Dobre teksty SEO zawierają nagłówki H2 i H3 (jako rozwinięcie tematu w H2). Nie możesz o nich zapominać, jeśli chcesz być wyżej w wyszukiwarce Google.

Nieczytelna i mało atrakcyjna forma artykułu SEO

Forma łączy się z kwestią śródtytułów. Tekst SEO ma jasny podział na różne zagadnienia w ramach jednego tematu. Wyobraź sobie, że przygotowujesz tekst poradnikowy o outficie na zimę. W jednym śródtytule możesz wspomnieć o kurtkach i rozwinąć temat w akapitach. W kolejnym śródtytule zawrzesz słowo kluczowe związane z dodatkami, czapkami i rękawiczkami. Artykuł staje się uporządkowany i czytelny. To z pozoru mały szczegół, jednak wiele zmienia. Oczywiście pamiętaj o tym, by w nagłówkach stosować frazy kluczowe powiązane z frazą główną.

Co jeszcze przekracza zasady pisania tekstów SEO? Wiele opisów czy artykułów byłoby czytelniejszych po dodaniu do nich wypunktowań. Tworzysz tekst o niezbędnych narzędziach ogrodnika? Zrób listę i wykorzystaj dedykowane formatowanie w swoim systemie CMS. Takie detale roboty Google również biorą pod uwagę przy ustalaniu rankingu stron!

Artykuły SEO wydają się dla Ciebie skomplikowane? Możesz skorzystać z narzędzia, jakim jest edytor tekstu SEO. Ułatwi Ci on tworzenie jakościowego contentu. To duże udogodnienie, za które zwykle trzeba zapłacić. Na jakie wsparcie możesz liczyć? Otrzymujesz:

  • listę słów kluczowych w ramach wskazanego tematu,

  • podpowiedzi odnośnie do długości tekstu, liczby nagłówków czy linków.

Nie musisz tworzyć na własną rękę grupy słów kluczowych, bo wszystko masz w jednym miejscu. Mimo, że pozycjonowanie stron wymaga inwestycji, to ostatecznie daje długotrwałe efekty. Twoje teksty pracują na widoczność Twojego biznesu przez lata.

Profesjonalne teksty SEO z WeNet – dlaczego warto?

Tworzenie tekstów, które zainteresują internautów i jednocześnie będą poprawnie zoptymalizowane pod SEO to wyzwanie – również dla doświadczonych copywriterów. Może to być tym trudniejsze dla osób, które nie mają lekkiego pióra oraz znajomości podstawowych zasad pozycjonowania. Poza tym treści trzeba stale aktualizować i odświeżać, co wymaga sporo pracy.

Dlatego, jeśli chcesz zaoszczędzić czas na rozwój swojego biznesu, to powierz SEO copywriting doradcom internetowym WeNet. Specjaliści przygotują treści na Twoją stronę internetową, które wpłyną na jej widoczność w sieci. Dzięki wysokiej jakości contentowi wzmocnisz pozycję kluczowych dla Ciebie fraz oraz zdobędziesz autorytet w branży. A to wszystko zwiększy sprzedaż Twoich produktów czy usług.

Dlaczego WeNet? Otóż doradcy internetowi oferują znacznie więcej niż zwykła agencja SEO. Specjaliści dzięki znajomości najnowszych aktualizacji Google uwzględnią przy tworzeniu treści wszelkie najważniejsze wytyczne. Przygotują w ten sposób teksty zoptymalizowane pod wyszukiwarkę, które będą nieustannie pracować na popularność Twojej marki w sieci.

Nie musisz się jednak obawiać – copywriterzy SEO zrobią wszystko, aby jak najlepiej zrozumieć Twój biznes i zaproponować Ci treści związane z branżą, które skutecznie przyciągną odbiorców z grupy docelowej. Dopasują je również do stylu komunikacji Twojej firmy. Zaufaj ekspertom w swoich działaniach, którzy mają umiejętności i wiedzę, aby przygotować wartościowy content.

Zapoznaj się z kompleksową ofertą usług WeNet w zakresie pozycjonowania. Poza marketingiem treści doradcy internetowi mogą przeprowadzić audyt SEO i optymalizację techniczną Twojej strony WWW oraz przygotować wartościowy profil linkowy czy zadbać o aktywność w mediach społecznościowych, Google Moja Firma czy katalogach branżowych.

Nie czekaj dłużej! Wybierz pakiet skrojony do potrzeb Twojego biznesu i zdobądź lepszą pozycję w wynikach wyszukiwania.

Chcesz zadbać o promocję Twojej firmy w sieci?

Sprawdź nasze pozostałe rozwiązania dla biznesu.