Szanowni Państwo,

Komunikat o ogłoszeniu planu połączenia Wenet Group S.A. („Spółka Przejmująca”) ze spółką GJS83 sp. z o.o. („Spółka Przejmowana”): https://wenet.pl/ogloszenie

Zarząd WeNet Group S.A.

hero-career-job-offers background

Młodszy/a Specjalista/tka ds. Wsparcia Klienta SEO&WEB

Aplikuj do naszego zespołu

Chcę dołączyć do zespołu!

Młodszy/a Specjalista/tka ds. Wsparcia Klienta SEO&WEB

  • Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • W zależności od Twoich kompetencji i doświadczenia możesz objąć stanowisko w jednym z naszych zespołów, gdzie będziesz odpowiadać za:
  • Stały kontakt z naszymi klientami korzystającymi z usługi SEO oraz WEB;
  • Budowanie i rozwijanie trwałych relacji z klientami;
  • Profesjonalne doradztwo dotyczące naszych produktów i usług;
  • Uwzględnianie potrzeb i wymagań klientów;
  • Dbanie o najwyższy standard obsługi klienta;
  • Aktywna współpraca z innymi członkami zespołu oraz firmą;
  • Regularne raportowanie prowadzonych prac;
  • Rekomendowanie klientom dodatkowych usług w zakresie marketingu internetowego;
  • Aktywnie wsparcie i koordynacja pracy działów zaangażowanych w prowadzenie kampanii SEO oraz obsługę strony internetowej;
  • Samodzielne wprowadzanie drobnych zmian na stronie internetowej za pomocą autorskiego edytora;
  • Używanie narzędzi edycji contentu opartych o technologie AI celem dostosowania elementów strony.

Nasze wymagania

  • Praktyczna wiedza z zakresu obsługi klienta;
  • Kreatywność i innowacyjność;
  • Umiejętność budowania trwałych relacji z klientami;
  • Otwartość na nowe wyzwania;
  • Pozytywne nastawienie;
  • Umiejętność aktywnego słuchania i interpretowania potrzeb klienta;
  • Umiejętność prezentacji produktów/usług oraz argumentacji korzyści.

Mile widziane

  • Wiedza z zakresu SEO oraz budowy i działania stron internetowych;
  • Znajomość języka angielskiego;

To oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie;
  • Dwuskładnikowe wynagrodzenie (podstawa + system premiowy);
  • Wprowadzenie i wsparcie doświadczonych managerów;
  • Dostęp do nowoczesnych technologii i narzędzi analitycznych;
  • Dostęp do firmowych benefitów: wsparcie psychologiczne pracowników, prywatna opieka medyczna, abonament sportowy, ubezpieczenie na życie i wydarzenia integracyjne.